Friday, October 7, 2016

Forex Trading Kursusse Edinburgh

Hoe om 'n Miljoen maak 40 Trades Voordat ek begin met hierdie storie: Ek het vir julle 'n bietjie agtergrond te gee sodat jy werklik kan waardeer die hele episode. Dit het alles gebeur in die 90 s. Ek Don t dink selfs die Euro Dollar is ingestel vir die handel in die tyd. In elk geval, dit was redelik vroeg in my handel loopbaan en 'n paar jaar vroeër het ek 'n kursus oor forex in Londen geneem. Jy weet, een van daardie. Ek duidelik onthou dat die kursus kos my 8500, wat 'n klomp geld was in daardie dae, die hel, dit is nog steeds 'n klomp geld vir 'n kursus vandag. Op die oomblik, onthou ek kom uit die loop om te dink dat ek dit gekraak. Ek is reeds beplan om die motor wat ek gaan koop en watter soort massiewe huis ek gaan om in te woon. Die kursus klaar op 'n Vrydag en teen Dinsdag was ek 'n makelaar en gereed om my geluk te maak. Deur die volgende Dinsdag het ek 10,000 geblaas. Ek kon nie t glo nie. Ek het ywerig toegepas alles wat ek geleer het en nog steeds geld verloor. Ek is deeglik depressief. Ten tyde geweet ek baie min oor geldbestuur maar ek het geweet genoeg om te weet dat ek wasn t gaan enige geld handel die manier wat ek was nie. Ek het die volgende ses maande lees alles wat ek kon oor die Forex mark. Ek het heeltemal 'n obsessie met die ding. Ek sou soms werk 18 uur reguit, studeer en die toets van verskillende idees. Tydens al hierdie dinge het ek onderhou in kontak met die man wat oorspronklik het my geleer die kursus (Kom ons noem hom Petrus as hy nog in besigheid sover ek weet). Ek het besef maande later dat die kursus was nutteloos, maar teen hierdie tyd het ek leer ken het Peter en hy was 'n baie aangenaam man, dit is moeilik om nie met hom te hou, selfs al het ek geweet meer as wat hy gedoen het ses maande nadat ek die kursus het. Op die oomblik, ek het in 'n pragtige dorpie in die hart van Perthshire genoem Blairgowrie. Net soos 'n kant nota hier. As jy al ooit gaan na Skotland, maak 'n punt van pos tot Perthshire. Almal gaan na Edinburgh of Glasgow, maar glo my, hoe verder Noord jy gaan in Skotland die mooier raak dit en die mense is te veel vriendeliker. So, die toneel. Ek het uiteindelik het my sake agtermekaar. Ek was besig om geld handel, nie 'n baie, maar genoeg om my lewenskoste te dek en dit was in die onstuimige dae voor ek kinders gehad, sodat daar altyd gelyk of tyd vir dinge wees. Ek sou opstaan ​​teen ongeveer 05:00, maak my 'n groot koppie swart koffie, sit op 'n paar Beethoven of Enya en vestig in vir die oggend. My gunsteling tegniek was om te probeer om 'n skuif op die opening Londen vang en klaar deur die middag. Dit is snaaks jy weet maar selfs ek kan sien hoe die optrede in die mark het verander oor die jare. Die 5 minute kaarte net makliker was om te handel in daardie dae. Dit het my laat agterbly tyd vir my tweede passie van gaan fliek. Beide my vrou en ek gebruik om gewy fliekgangers wees. Ek bedoel, ons sal elke enkele nuwe weergawe en selfs die kunstige buitelandse kinders te kyk. Deesdae, met die hele gesin, al wat ek kry om te kyk is Toy Story, The Lion King Of Shrek oor en oor weer. Terug na die storie. Oor 'n week voor hierdie storie begin ek nog spreek met Petrus en hom gevra of hy geweet het waar ek 'n afskrif van 'n manuskrip kon kry deur WD GANN dat ek na. In elk geval, sowat 'n week later gee Petrus vir my 'n oproep en vertel my dat hy hierdie man genaamd Fred wat net die loop geneem het en sukkel 'n bietjie. Hy vra my as ek die dag sou saam met hom en net probeer om hom te help. Ek het geweet natuurlik dat die rede waarom hy wou my om hom te help, was omdat hy didn t wil die man om te vra vir 'n terugbetaling, maar wat ook al die rede was, ek wasn t belangstel. Ek was in my eie klein groef en die lewe was goed. Ek was besig OK in die markte, kry al die flieks wat ek kon sien, in kort ek was gelukkig te sien. Dit is hier waar hy my in die versoeking met iets wat hy het geweet ek sou belangstel om te wees. Op 'n manier het hy daarin geslaag om sy hande te kry op die manuskrip Ek was eers agterna. Hy wou 'n deal te maak. Hy sou dit FedEx afgekom om my dieselfde dag as ek 'n geruime tyd sal spandeer met Fred. Hy het my met die een ding wat hy het geweet ek sou jou byt as jy. Reëling gemaak dat ek Fred sou versamel lughawe Edinburgh Maandagoggend. Oor twee dae voor ek te danke aan Fred versamel was, het hy 'n beroep my. Sjoe, hierdie man was aan die punt. Ek het gewonder of ek 'n goeie besluit te stem om die dag saam met hom gemaak het. Maandagoggend kom en in die aankoms sitkamer stappe Fred. Big lang ou, meer as ses voet hoog. Sy hare is net begin grys word en hy was geklee in zakkerig jeans en 'n T-hemp. Ek het hom oor 36-40 jaar oud. Ons het albei begin lag. Ek het geweet ek gaan graag hierdie man, maar hy het 'n slegte sin vir humor. Ons het 'n paar algemene Chit chat op die pad terug na Blairgowrie en uiteindelik het ons in die voorkant van die skerm waar ek begin het om te verduidelik hoe ek handel. Rondom hierdie tyd was ek regtig in Fibonacci en die benadering wat ek gebruik op daardie tydstip was die voorloper tot betroubaar-forex-handel. Dit is hier waar die ware storie begin. Fred het net daar gesit na my. Hy het sy gesig rus op sy hand met sy elmboog op die tafel, wat het sy gesig al scrunched soos 'n kool pleister pop. Ek het vir ongeveer 'n halwe uur. Dan skielik, Fred voorgegee laat sy elmboog val van die tafel af. . , Sê ek, maar ek het presies geweet wat hy bedoel. Ek moes lag, Fred was 'n heeltemal ander dier by my nie. Hy wou om handel te dryf en maak dit 'n groot, maar hy wasn t bereid is om die werk te doen. Ons het die res van die dag praat oor handel en lewe in die algemeen. Ek het gelag die hele dag. Hierdie man het geweet net hoe om dinge te doen een manier en dit was met beide vate brandende. Fred het uiteindelik die huis en dinge na normaal teruggekeer. 'N Paar dae later kry ek een van die vele oproepe wat was van Fred te kom. Groot ek gesê. Ek het geluister net stom vas. Jy kan en nog steeds doen kry ongelooflike hefboom met Forex. In daardie dae was daar nie sulke dinge soos mini kontrakte. Ek het net begin handel met twee kontrakte en hier was Fred op sy eerste handel, spring reg in daar met tien kontrakte. Hoe groot is jou stop ek hom vra. Sowat drie uur later bel hy weer. Ek het gelag, maar ek is bekommerd oor hom. 'N Paar dae later roep Fred weer. Ek het ook die handel die pond en daar was net 'n lekker stap, maar ek gemaak het oor 1000. So, wat gaan jy doen nou het ek gesê. Is jy gaan om die posisie te sluit. Hy het uiteindelik die posisie later in die week gesluit en was sowat 45,000. In die loop van die volgende paar weke Fred gemaak sowat ses ambagte en is die verhoging van sy hefboom kyk terwyl Hy weggaan. Hy is nou gereeld handel 30 kontrakte plus. Na ongeveer 'n maand en 'n half sy rekening gestaan ​​op 500,000. Vinnige Verduideliking Die pit waarde wissel afhangende van watter geldeenheid paar wat jy handel dryf, maar kan sê dat 'n pit is die moeite werd 10 met een kontrak om hierdie maklik. Fred kon die handel 30 kontrakte of ongeveer 300 n pit. As die paar het 100 pitte wat sou wees 30,000. Kontrakte in Forex is ook algemeen bekend as. Terug na ons storie. Dit didn t saak hoeveel hy hy wou die maksimum hefboom wat hy kon gebruik en stoot sy hefboom tot die uiterste beproef. Dit was malligheid, maar geen hoeveelheid rede gaan om hom te stop. Hy het ook 'n merkwaardige lopie. Ek don t onthou die presiese aantal maar hy het baie min verloor ambagte. Ek was besig om meer opgewerk oor sy handel as wat hy was. Ek het uiteindelik kon nie t nie meer neem dit en het vir hom gesê ek vlieg af om hom te sien. Ek was ook nuuskierig om te sien hoe hy dit doen. Wat 'n besetene metode is hy met behulp van. Soos dit blyk, sy metode was merkwaardig eenvoudig. Kyk na hierdie grafiek basies op ongeveer middag het hy net sou trek 'n reguit lyn oor die bo-en onderkant van enige konsolidasie hy kon sien op 'n 5 minute grafiek. As hy 'n paar toemaak bokant die konsolidasie het het hy lank. As hy 'n paar toemaak onder die konsolidasie het het hy kort. Daar was óf nie stop of een so ver weg dat dit didn t saak veel. Hy het net die posisie gesluit toe hy gevoel het hy genoeg gemaak het of beoordeel die mark te draai op hom. Dit was 'n soort van tempo tegniek. Dinge het 'n kop wanneer Fred met vakansie gegaan. Hy didn t besonder wil gaan op vakansie, maar hy hierdie maande het gereël voor hom begin om handel te dryf. Hy het gereël om sy gesin te Disney Land neem en af ​​gaan hy. Uiteindelik het ek gedink, sommige vrede en nogal. Maar nie heeltemal. Hy kon net op die grond gewees het vir 'n paar uur toe ek die oproep. Vergeet dit het ek gesê. Jy moet 'n breek te neem en 'n geruime tyd te spandeer saam met my familie. Stilte aan die ander kant van die telefoon. 'N Paar uur later bel hy weer. Ek kon nie glo nie wat ek hoor. Hy wou om handel te dryf sonder 'n handeling stasie en geen toegang tot kaarte. Teësinnig Ek het ingestem, maar het dit duidelik gemaak ek het gedink hy was van sy kop af. Ek het geweet dat, ongeag van wat ek gesê het dat Hy 'n manier om handel te dryf vind. Soos dit blyk, selfs op sy twee weke vakansie het hy meer as 100,000. Dit is duidelik dat gaan oor sy 10 kontrak limiet hy my belowe. Ek kon hier gaan oor sy ambagte, maar die ongelooflike lopie uiteindelik een Sondagaand ná sowat drie maande en sowat 40 ambagte, het Fred het daarin geslaag om sy aanvanklike aanvangskapitaal parlay tot 'n miljoen dollar. Nou as jy geldeenhede handel te dryf, moet jy weet dat daar nie veel gebeur op 'n Sondagaand. Asië open, maar oor die algemeen is daar geen groot skuiwe. Die telefoon lui ongeveer 1 uur en wakker my uit my slaap. Hy didn t selfs wag vir 'n antwoord, het hy opgehang net op. Ek lê in die bed vir sowat tien minute te dink oor wat Fred het gesê en dan nuuskierigheid het die oorhand oor my, ek het om te gaan kyk vir myself. Ek het geweet dat so gou as ek die term wat kommerwekkend Fred sien. Vir een of ander rede het die Switserse opgegaan meer as 100 pitte op 'n Sondagaand. Ek het nog nooit so 'n groot skuif op 'n Sondag gesien en ek kon nie t vind enige nuus oor hoekom dit dalk gebeur. Fred moet kort die Switserse ek geredeneer wees. Ek het besluit om hom te roep. Ek didn t weet. Ek onthou kyk wat 5 minute grafiek van die Switserse hele nag lank en ongeveer 08:00 Londen tyd die Switserse weer begin styg. Dit het 'n ander 80 vreemde pitte verhuis. Ek het Fred. Ek het nog nooit uit te vind presies hoe sleg sy situasie was daardie dag, maar ek kon dink. Nie net het hy die paar weer het hy bygevoeg kontrakte kortsluiting. Na daardie bedryf, niks lyk na regs gaan vir Fred. Hy het 'n paar oorwinnings, maar in 'n tydperk van ongeveer 'n maand het hy alles verloor. Selfs sy begin kapitaal. Hy was die eerste handelaar Ek het geweet wat eintlik 'n marge oproep gehad. Dit is wanneer die makelaar 'n beroep op julle om julle te vertel dat daar óf nie genoeg geld in die rekening om die posisie te dek of dit raak gevaarlik naby aan daardie vlak. Ek nog steeds as Fred 'n noue persoonlike vriend en ons het vriende gebly deur die hele jaar. Dit het 'n geruime tyd, maar Fred om te herstel, maar hy het uiteindelik maak nogal 'n bietjie van die geld in die eiendom spel. Hier is die moraal van die storie. Ek het 'n paar ongelooflike handelaars ontmoet het oor die jare. Ek weet selfs 'n handelaar wat 'n jaar miljoene dollars maak en voordat jy vra, nee, hy kom nie t deel sy metode met my. Van al die honderde handelaars wat ek ontmoet het deur die jare heen Ek weet net 'n handjievol wat nog handel en maak geld jaar na jaar. Al die handelaars sonder uitsondering het streng beginsels geld bestuur en 'n eenvoudige metode of stelsel. Don t in 'n haas om dit te maak in die handel. Jy moet hierdie beroep te leer. Jy moet beginsels geld bestuur in plek wat jou toelaat om te bly in die spel, selfs wanneer jy gaan deur 'n slegte pleister en glo my hulle sal kom. Hier is 'n scary gedagte. Daar was 'n tyd gedurende dit alles toe ek sou geglo het hy kon dit gedoen het. Goeie Trading Mark McRae Hoe 'n miljoen te maak in 40 Trades inligting, kaarte of voorbeelde wat in hierdie les is slegs vir illustrasie en opvoedkundige doeleindes. Dit moet nie beskou word as advies of 'n aanbeveling aan enige sekuriteit of finansiële instrument te koop of te verkoop. Ons doen nie en kan beleggingsadvies nie bied. Vir verdere inligting kan u lees ons disclaimer. 8 opwindende aktiwiteite TYDENS reënseisoen 8 opwindende aktiwiteite TYDENS reënseisoen Dit is nat en al wat ons kon dink die beste opsie is om op te sit en televisie kyk by die huis in plaas daarvan om aan die buitelug aktiwiteite. Maar wag, het ek besef dat daar is soveel pret buite tydens reëndae. Don t jy dink As jy is kyk en die nagaan van die nuus oor die weervoorspelling Don t verskrik en gefrustreerd as jy die volle maand van reënbuie en donderstorms voorspelling hoor. Reën maande in die Filippyne kan nie so nare wees. Die meeste van die Filippyne is bewus daarvan dat tydens reënseisoen, die reën is oor die algemeen giet in die middag en in die aand. Jy kan nog steeds 'n paar goeie toerisme-aantreklikhede of strand bumming in die oggend. So gaan jy regs voor en beplan jou buitemuurse aktiwiteite vir vroeg in die dag, terwyl die son is warm. Don se museum. Manila Ocean Park en ander Tema Parke. Vandag, museums is briljant plekke om te gaan met die hele gesin. Vir diegene avontuur soekers, die reënseisoen is net die begin van 'n uiterste avontuur geleenthede. Rondspeel op die strande van baler. Launion, Siargao, Bagasbas in Camarines Norte en Puraran Beach in Baras, Catanduanes. Kudos aan diegene watersport advokate wat sterk glo dat die groter en groter is beter. Dit watersport is ontwikkel uit 'n kombinasie van snow, branderplankry en waterski. Danksy Camarines Sur Water Komplekse of bekend as WB. Hierdie spesifieke sportsoort is te lok toeriste vir jare nou. 4. White water rafting Hierdie spesifieke aktiwiteit en / of sport geword algemeen groei en ontwikkel in 'n groot toerisme plek in Cagayan de Oro. Locals in die provinsie gebruik opgeblase band buise en vlotte gemaak van bamboes na hierdie watersport aktiwiteite geniet. 5. Beach bumming Geniet die strand is ook meer pret in die Filippyne. Ek sweer, ek is lief vir die see en ek regtig Don se nou die regte tyd om jou waterdigte kameras gebruik om die stormweer vang. Dit gee jou en jou gesin 'n geleentheid om te skiet ongelooflike beelde van die natuur. Waterdruppels, wolk formasies en uiteindelik 'n kleurvolle reënboë. 6. Water Park by die huis Stel en vul die opblaas swembad om 'n nat en wilde pretpark te skep. Neem deel aan die kinders in die swembad deur te inisieer 'n water oorlog. Geniet die water ballonne en speel met die water gewere. Laat diegene jongmense om pret te hê onder die reën vir 'n rukkie dan af in die stort dan 'n ander aktiwiteit met 'n paar koekies en melk en kyk hoe jou gunsteling fliek. Ek is seker jy sal terugkyk na daardie dag met 'n glimlag en 'n goeie herinneringe. Ander is so erg om te loop en kamp gedurende reënseisoen. Maar jy kan steeds slaan n tent in jou agterplaas met jou vriende of familie. Geniet die ritme van die reëndruppels slaan jou tent en praat oor 'n paar spookstories en gebruik jou flitslig om beelde te skep op die mure of dalk speel 'n bordspel soos Monopoly en blokkiesraaisels. Of net te luister na die klank van musiek. 8. Gaan na die SPA pamperlang jouself met 'n spa-behandeling. Dit is 'n uiteindelike manier om tyd te spandeer nie saak wat die weer is. Sommige van die genoemde water aktiwiteite is uitdagend wat 'n hoë vlak van vaardigheid en 'n baie meer gevaarlik vir beginners vereis. Hierdie watersport het gevaarlike reputasie maar ten spyte van sy intimiderend reputasie is daar verskeie faktore wat ons in ag moet neem. Ons kan altyd 'n veilige en merkwaardige reis deur 'n professionele gids, oorblywende kalm in 'n gevaarlike situasie en aandag te skenk aan die veiligheid. Reënseisoen is die mees romantiese seisoen. Dit sal sien 'n reënboog na die reën). Nou dit is 'n groovy soort ding. Maar die beoefening van 'n water aktiwiteite oral naby aan 'n donderstorm is 'n ander storie. Donderstorms is ernstig gevaarlik. Reën maande kan regtig ergste en onvoorspelbaar sodat jy regtig aan die gang met die stoot, gebruik jou gesonde verstand en maak die meeste van die reën en nat seisoen. Ek hoop van harte reënseisoen sal jy nie verhinder om die verkenning van die world. You sal nooit weet of die reënbuie uit te kom in die oggend, middag of aand. Gaan die plaaslike weervoorspelling vir jou veiligheid. Daar is mense rond hang oral in reënseisoen, sodat daar geen bekommernisse oor die vergadering van eensgesinde ontdekkingsreisigers. Hoe gaan dit met jou Is daar enigiets wat jy wil in reënerige dag opsy, weg van hierdie aktiwiteite voeg reënseisoen is amazing. Net sit op 'n paar wieg getalle en begin groovende. Ultimate Forex Secrets Seminaar Het jy al ooit 'n loopbaan as 'n private buitelandse valuta handelaar Het jy geweet dat baie private buitelandse valuta handelaars neem huis 100k tot 2m per jaar, met 'n paar handelaars wat begin met minder as 10k in hul handel rekeninge Hier is die 4 belangrikste redes beskou waarom jy dit moet doen ook: jy moet net 'n skootrekenaar, internet konneksie, 'n relatief goedkoop sagteware en professionele opleiding om te begin jy kan handel oral in die wêreld te eniger tyd wat jou pas jy kan die risiko van 'n bedryf tot minder beperk as 1 van jou rekening. balanseer en die invloed van die onderstebo vir fantastiese wins potensiaal. Onder huidige belastingwetgewing in die Verenigde Koninkryk, alle winste is 100 vrygestel van belasting, en daar is geen kommissies of fooie. Kennis te Aksie word beskou as die Verenigde Koninkryk se nommer 1 Trader Afrigting Company (en Nasionale Business Awards finalis) en loop 'n paar heeltemal gratis werkswinkels om jou te wys hoe jy kan begin, ongeag of jy kies om voltyds of deeltyds handel tyd en wyl 'n positiewe toevoeging tot jou inkomste. Hierdie gebeure is heeltemal gratis met geen verpligting en sal jou wys hoe om. 'N Eenvoudige strategie om die risiko so laag te hou as 1 Hoe om opwindende, maar riskant tempo ambagte Die belangrike seine professionele forex handelaars gebruik elke dag 'n hoë waarskynlikheid ambagte te identifiseer Hoe om jou handel week te beperk tot slegs 5 ure te vermy deur die outomatisering ambagte op jou rekenaar laat doen die werk meer besonderhede Klik op die skakel na die naaste seminaar vind vir jou. Ons span sal aan jou stuur 'n e-pos bevestiging om jou bespreking te bevestig. Seminaar duur 2 uur.


No comments:

Post a Comment