Monday, September 19, 2016

Smeer Handel Strategieë In Kommoditeite

Finansiële Smeer Betting - 'n handelaar se Guide Smeer Betting: Verminder belasting op Jou UK Trading Winste Wyle Benjamin Franklin is onthou word vir eens beroemde gesê: Daar is twee dinge wat jy kan seker wees van die lewe - die dood en belasting Wanneer 'n geleentheid om geld te maak en geen belasting te betaal op die wins kom saam, dit is regverdig om te sê dat die meeste mense 'n tweede oogopslag sou neem. Finansiële Smeer Betting val mooi in hierdie kategorie. 500 GRATIS Trading Video Magazine - Skryf nou in Hier is hoekom: Ek is moeg vir self-geproklameerde guru laai honderde ponde om te leer hoe om handel te dryf. Trots om Ayondo ondersteun - stywe versprei, vereistes mededingende marge, sosiale handel en veiligheid van die kliënt fondse Ayondo is met 'n 7 Jaar Verjaardagsfeest Celebration Kry 'n ekstra 25 tot 7777 (slegs geldig indien jy inteken uit hierdie skakel) Bet verantwoordelik: asseblief noot verspreiding verbintenis kan lei tot verliese van meer as jou aanvanklike deposito Finansiële verspreiding WEDSYFERS is aged handel. Dit bied handelaars en beleggers die geleentheid om die finansiële markte handel te dryf sonder om ooit te neem eienaarskap van die onderliggende bate. Verspreiding verbintenis is gerig ambagte wat jy groter koopkrag en die potensiaal vir groter opbrengste te gee. Dit maak gebruik van die waarde van jou geld, ongeag van die finansiële mark wat jy in belangstel, of aandele, kommoditeite, indekse, of selfs geldeenhede, en sy buigsaamheid kan jy toegang tot al hierdie markte van net een rekening. Verspreiding handel is 'n vorm van afgeleide handel wat beteken dat jy nie t eintlik besit enige van die aandele wat jy handel dryf, maar is bloot die handel op die rigting van die aandeelprys maw of dit af gaan of. Ag, en as jy dit wat ons weer oor, asseblief versprei die woord. Dankie Die verspreiding verbintenis verskaffer sal 'n prysklas aanhaal of versprei en jy kan voorspel of 'n voorraad, indeks of ander finansiële instrument sal styg of daal. Pryse gekwoteer kan baie vinnig beweeg as hulle dink werklike marktoestande. Die manier waarop dit werk, is dat jy 'n weddenskap op die prys en in watter rigting jy dink dit gaan om te gaan plaas - jy kan net so maklik wins uit die prys gaan styg of daal. As jy glo dat 'n spesifieke voorraad indeks (soos die FTSE 100), sal geldeenheid paar of kommoditeit styg of val, kan jy wed soseer 'n punt en óf hou die einddatum oop of stel 'n tydsbeperking, wat gewoonlik 'n dag of drie maande stuur om die handel te sluit. Vir elke punt die handel beweeg in jou guns tel, wen jy veelvoude van jou spel en vir elke punt beweeg teen jou veelvoude van jou spel te verloor. As jy wed 20 'n punt en die indeks gedaal 300 punte, sal jou bruto wins wees 6000. Ons sal later gaan in hierdie in meer besonderhede. Jou wins of verlies is die verskil tussen die prys waarteen jy gaan en die prys waarteen jy die handel te sluit. Hoe meer die mark beweeg in jou rigting wat jy het voorspel, hoe groter jou wins. Aan die ander kant, wanneer die mark beweeg teen jou, hoe meer jy verloor. Die gevaar is dat die verlies van jou deposito marge oorskry. Die fooie is in die verspreiding - so kyk na die verspreiding. Daar is geen KWB, seëlregte, eksplisiete handel kommissies. Trading op marge laat handelaars en beleggers om groter posisies oop te maak, wat maak dit lewensvatbaar te teiken relatief klein prysbewegings. Maar hou in gedagte wat jy kan nog steeds die geld om dit te staaf nodig. Jy kan plaas tot stilstand / beperkings op jou verliese (teen 'n koste) om te verhoed dat jy verloor jou hemp. En Don t vergeet, belangriker is dit is maklik om af te plaas verbintenis wat beteken dat jy versprei handel kan gebruik om kort te verkoop ten einde voordeel te trek uit enige korrek voorspel prysdalings. Dit is belangrik: As jy die produk nie fisies besit nie, maar handel uitsluitlik oor prysbewegings, kan jy voordeel te trek uit dalende markte asook stygende markte. Dit is 'n handige gids vir finansiële verspreiding WEDSYFERS - hoe dit werk, om pret te hê en hopelik 'n paar quid. Ons gids het 'n indrukwekkende hoeveelheid grond, begin met tutoriale en leer oor verspreiding verbintenis tot in die uitwerk van blootstelling en die sielkunde van die maak van 'n handelsmerk. Hier is die meganika en voordele van verspreiding verbintenis, insluitende kort verkoop en handel op marge. Plus hoe om 'n verhandeling van plan en die grondbeginsels van risikobestuur te ontwikkel. Gratis Futures Smeer Trading Strategies Ons publiseer gratis termynmark versprei seisoenale handel strategieë elke maand. Elke handel strategie sluit huidige grafiek (daagliks opgedateer), backtest insluitend resultate vir elke historiese jaar en ook kumulatiewe absolute opbrengs. Vir verdere analise, kan jy ander interessante analitiese gereedskap te gebruik, net Teken In. Byvoorbeeld: Voortsetting of Stacked kaarte (toon historiese laagtepunte / hoogtepunte), Stuur Curves (toon backwardation of cantango), Korrelasies (Seisoenale patrone of huidige verspreiding vs geskiedenis), historiese kaarte en nog baie meer. SIGN UP - Find More Smeer Trading Strategies Dit termynmark verspreiding kombineer verskeie voorwaardes om goeie handelstoestande geleentheid te skep. 93 wen in die laaste 15 jaar te versprei beweeg in sywaartse reeks Moontlike om toegang te steun en gebruik 'n klein keerverlies Historiese laagtepunte - Huidige jaar beweeg rondom historiese laagtepunte met mooi ruimte vir wins vereistes Baie lae marge 4 Julie 2016 10:19:14 dit versprei kombineer verskeie voorwaardes om goeie handelstoestande geleentheid te skep. 100 Win vir afgelope 20 jaar Seisoene patrone korrelasie - Alle patrone tot 20 jaar het 'n soortgelyke beweging en korrelasie, meer as 90 in seisoenale venster RRR oor 7 Moontlike om toegang te steun en gebruik 'n klein keerverlies 1 Junie 2016 14:37: 41 Dit termynmark verspreiding kombineer verskeie voorwaardes om goeie handelstoestande geleentheid te skep. 87 wen in die laaste 15 jaar Historiese laagtepunte - Huidige jaar beweeg rondom historiese laagtepunte met mooi ruimte vir wins Alle seisoenale patrone tot 30 jaar het soortgelyke beweging en korrelasie oor 76 2 Mei 2016 13:30:01 Dit termynmark verspreiding kombineer verskeie voorwaardes aan skep 'n goeie handel geleentheid. 95 wen in die laaste 20 jaar Alle seisoenale patrone tot 30 jaar het 'n soortgelyke beweging en korrelasie meer as 90 Moontlike om toegang te steun en gebruik 'n klein keerverlies Historiese laagtepunte - Huidige jaar beweeg rondom historiese laagtepunte met mooi ruimte vir wins 1 April 2016 15:19:07 Dit verspreiding kombineer verskeie voorwaardes om goeie handelstoestande geleentheid te skep. 87 te wen vir afgelope 15 jaar Seisoene patrone korrelasie - Alle patrone tot 20 jaar het 'n soortgelyke beweging en korrelasie, meer as 80 in seisoenale venster Sterk vlak ondersteuning te stop verlies Historiese laagtepunte plaas - Huidige jaar beweeg teen historiese laagtepunte Smal bene versprei met verwagte minder wisselvalligheid Lang seisoenale venster -. 'n baie tyd vir seisoenaliteit te skop in Moontlikheid om wins te neem vroeër 3 Maart 2016 13:47:08 Dit verspreiding kombineer verskeie voorwaardes om goeie handelstoestande geleentheid te skep. 80 wen in die laaste 15 jaar High RRR Seisoene patrone korrelasie - Alle patrone tot 20 jaar het 'n soortgelyke beweging en korrelasie Huidige jaar beweeg rondom historiese laagtepunte met mooi ruimte vir wins Entry op die sterk vlak van ondersteuning 8 Februarie 2016 13:48:21 dit versprei kombineer verskeie voorwaardes om goeie handelstoestande geleentheid te skep. 93 wen in die laaste 15 jaar Al patrone tot 30 jaar het 'n soortgelyke beweging en korrelasie meer as 90 Langtermyn seisoenale venster - moontlikheid om wins vroeër Sojabone termynmark neem didn t breek groot ondersteuning, terwyl koring het. Neem asseblief kennis dat dit is intercommodity versprei waar jy verwag dat hoër wisselvalligheid. Dit versprei is nie geskik vir beginners. 7 Januarie 2016 15:40:54 Dit termynmark verspreiding kombineer verskeie voorwaardes om goeie handelstoestande geleentheid te skep. 93 wen in die laaste 15 jaar, 'n hoë RRR Seisoene patrone korrelasie meer as 90 Alle seisoenale patrone tot 30 jaar het 'n soortgelyke beweging en korrelasie Historiese laagtepunte - Huidige jaar beweeg teen historiese laagtepunte 8 Desember 2015 11:10:29 Tags Probeer ons platform Seisoene Trading strategieë omvattende databasis Analiseer enige kommoditeit verspreiding, enige seisoenale strategie. geen beperking Unieke analise-instrumente en kartering backtest Optimaliseer enige seisoenale strategie oor die hele historiese data. Interaktiewe kartering. tegniese aanwysers, tekengereedskap, dollar meter Seisoene patrone met 'n geskiedenis tot 30 jaar Geïntegreerde portefeulje vir jou ambagte insluitende prys winste waarskuwings. Kruis-leser App, gebruik SeasonAlgo vanaf enige rekenaar of mobiele toestel. altyd en oral. Geen installeer, geen druk. Het jy 'n webblad Ons is op soek na handelaars wat webwerf oor handel het. Ons kan jou volle toegang te gee as jy 'n oorsig oor ons sagteware te skryf. Jy kan ook aansluit by ons affiliate program. SeasonAlgo is enig in sy soort produk en is tans ongekende in sy gebied. Die ouens belê baie tyd en moeite in die maak van die verspreiding handel makliker en meer effektief. Nuwe funksies (indien ooreengekom met meer gebruikers) verskyn stiptelik en die gemeenskap is vriendelik. Lemare Tsjeggiese Rep. Prague Groot stuk sagteware. Dit help my om te soek deur 'n groot hoeveelheid van die versprei met 'n minimum moeite en daarna laat s vir my 'n gevorderde ontleding van elk van gekose verspreiding te doen. Vaclav Tsjeggiese Rep. Prague Ek hou van hierdie sagteware. Ek gebruik tegniese patroon van verspreiding lyn te terugskrywings erken en terugsakking op hierdie line. The backtest gee jou vertroue oor die patrone. Moti Wigelman Israel 'n groot produk wat toelaat dat my om baie tyd spaar vir my verspreiding handel. Dit het my persentasie van die wins verhoog. Die ontwikkelaars is bevoeg in die veld en baie gewillig is om nuwe vereistes te implementeer. FerX Bergamo, Italië Seasonalgo is kompleks toolbox vir seisoenale verhandeling van kommoditeite. Dit is nuttig vir die verhandeling van seisoenale versprei of enkele kommoditeite. SA is die eerste komplekse aansoek wat ek gesien het en dit vervang verskillende dienste wat ek gebruik voor vir my saak. Jiri Vitovec Tsjeggiese Rep. Prague ek begin 'n paar jaar gelede met baie programme en vandag is seasonalgo my applikasie vir verspreiding handel. Die seasonalgo is uitstekend alles-in-een oplossing. Ek waardeer veral Opsomming, TA, Soek ens FilipK Tsjeggiese Rep. Pardubice seisoen Algo is super instrument vir my verhandeling van versprei in vergelyking met mededingers programme. My werk is meer en meer makliker. ZeBe Tsjeggiese Rep. Odry Ek was verheug om SeasonaAlgo ontdek. Ek het nie geweet van die bestaan ​​daarvan, en dit is presies wat ek wil vir. Ian Berkeley, Kalifornië Die beste apllication vir seisoenale termynmark versprei handel. Ek gebruik dit vir die beplanning van my ambagte. Daar is goed gemaak soekenjin om seisoenale ambagte met 'n hoë winsgewendheid vind. Ek het regtig beveel hierdie apllication. Petr Novak Tsjeggiese Rep. Kromeriz N uitstekende gesofistikeerde oplossing vir kommoditeit versprei handel. SeasonAlgo kan jy ontleding jou eie versprei of outomaties soek met min. 80 wen seisoenale handel strategieë. Foglik Tsjeggiese rep. Praag SeasonAlgo lyk vir my soos 'n baie nuttige hulpmiddel wat jou help my om beter oriëntasie in die geleenthede handel met die voordeel van seisoenale gedrag en dit help ook my ambagte voorkom, wat lyk soos 'n goeie geleentheid om geld te maak, maar seisoenaliteit gaan daarteen . Martin Tsjeggiese Rep. Havirov ek gebruik betaalde weergawe van MRCI voordat ek Seasonalgo ontdek. In die eerste plek in vergelyking Ek pryse, maar waarde aangebied deur Seasonalgo waardig die prys. Perfect aansoek vir almal wat handel wil versprei ernstig. Welgedaan, dankie vir dit :-) Vladimir Herda Slowakye Voordat as SeasonalAlgo bestaan, het ek regtig tas in die donker met die aanlyn verspreiding dienste. Ek was 'n bietjie ontsteld toe SA geraak betaal, maar die SA is bo-op. Ouens is bereid om enige eienskappe wat jy wil uit te voer. Lukas22 Tsjeggiese Republiek ek gebruik SeasonalAlgo van die begin af. Ek ingeskryf is dit vir die hele jaar. Ek vervang die TNT en MRCI dat ek nie meer gebruik. Die prys is aanvaarbaar. Ek is tevrede met die geleidelike ontwikkeling. Tegniese ondersteuning is ook baie goed. Ales Tsjeggiese Rep. Z recka Lhota Ek gebruik sasonalgo elke dag. Ek hou van hierdie analysator, en ek remommended dit baie van my handel vriende. Ek dink dit is die mees verfijnde verspreiding analysator op web. Dankie vir dit -.) Zbynek1 Tsjeggiese Rep Breclav ek gebruik SeasonAlgo byna elke dag sedert Maart 2012. Dit is die enigste program, afgesien van die makelaar se platform, wat 'n mens moet handel versprei suksesvol. Ek kan nie dink aan daarsonder leef. Miroj Slowakye, Bratislava ideale hulpmiddel. Ek kan dit aanbeveel vir almal verspreiding handelaars. Ek kan t dink my werk sonder hierdie hulpmiddel. Marek Slowakye, Kosice SeasonAlgo is uitstekende produk vervang seisoenale strategie soek diens en kartering diens vir een fooi. Ek gebruik hierdie diens byna elke dag en kan my nie indink om versprei te handel sonder dit nie meer. Heechee Tsjeggiese Rep. Ostrava SeasonAlgo, uit my oogpunt, is die beste publiek sigbaar diens vir die ontleding van seisoenale handelsgeleenthede in die futures markte deesdae. Skrywers is cool ouens, wat in staat is om voortdurend te verbeter hul diens - gebaseer op gebruikers terugvoer. So ja, ek is gelukkig met dit :-) Tomalgo86 Tsjeggiese Rep. Prague My persentasie van die wins het incresead in die laaste week en SeasonAlgo is die beste maat. Ek is van plan my ambagte met 'n nuttige en intuïtief platform, maar daar is nog baie meer: ​​die kaarte is amazing en daar is geen behoefte om ander instrumente gebruik. Michele Bon Venezia, Italia Toe ek begin handel versprei, ek nodig het net basiese grafieke. Later het ek uitgevind dat die begrip versprei moet verdere analise en dit moet meer gevorderde gereedskap. SA is 'n gevorderde instrument, en tot dusver die beste wat ek teëgekom het. Arcadio Tsjeggiese Rep. Prague Ek is mal SeasonAlgo, was alles in een plek. Daar is geen rede om ander instrumente gebruik. Pavel Tsjeggiese Rep. Prague Ek raai SeasonAlgo as 'n primêre sagteware vir Smeer handel en ontleding. Dit is 'n groot waarde / prys instrument sal jy nêrens anders vind, met ander woorde, daar is geen vergelykbare program wat jou toelaat om te werk met verspreiding termynmark as SeasonAlgo vir so 'n prys. Neem dit. Gabriel Stefanak Slowakye, Bratislava Dit is 'n groot app vir seisoenale en verspreiding handel met komplekse gereedskap Kuba Tsjeggiese Rep. Zlin seisoen Algo bied die mees omvattende databasis vir seisoenale handel. Dit is veel meer as net die identifisering van ambagte met die grootste oorwinning persentasie. Jy kan korrelasie en tendens kanale te sien. Jy kan ook kaarte te skep en studies te maak. Mark Richards Los Angeles, CA Baie nuttig en gebruikersvriendelik analitiese platform. Ek weet van 'n paar soortgelyke dienste vir kommoditeit versprei op die internet en moet sê dat SeasonAlgo is die beste vir my. Dit spaar my baie tyd. Ek waardeer so 'n goeie werk van die skrywers. Dankie vir uitstekende werk seuns Daar is geen beter hulpmiddel om versprei daar buite te ontleed. Van my oogpunt is daar geen behoefte om enige iets anders vir verspreiding analise het. Unca Tsjeggiese Rep. Lestina Ek hou van hierdie sagteware. Ek gebruik tegniese patroon van verspreiding lyn te terugskrywings erken en terugsakking op hierdie line. The backtest gee jou vertroue oor die patrone. Moti Wigelman Israel 'n uitstekende ontleding hulpmiddel vir verspreiding handelaars. Ek kan nie dink verspreiding handel sonder SeasonAlgo. Mandobroker Tsjeggiese Rep. Pardubice Ek is baie bly dat jy hierdie analitiese platform te ontwikkel. Dit is regtig 'n goeie werk en nuttige inligting vir my. Ek dink, dat daar niks beters is. Ek baie waardeer. Baie dankie en wens jou alles van die beste. Ivan Tsjeggiese Rep. Opava Algehele groot hulpmiddel vir beide die ontleding en die dop van jou verspreiding ambagte. Slegs een wat jy sal nodig hê om versprei Marek Slowakye, Bratislava SeasonAlgo is werklik 'n groot produk. Dit spaar my tyd tydens seisoenale verspreiding analise. Werklik 'n groot funksie is die moontlikheid om versprei deur baie verskillende filters filtreer en dan vind die een wat pas vir jou. Jan Barta Tsjeggiese Rep. Dobřichovice Ek het reeds meer programme getoets te versprei analiseer, maar uiteindelik het ek by SA. Bied my al wat ek nodig het. Dit is 'n uitstekende produk met mense wat reageer op die behoeftes van die gemeenskap. Josef Randjak Slowakye, Námestovo Spaar jou tyd. Help om doeltreffend te werk as jy bereid is om is. Spesiaal met 'n paar basiese kennis oor versprei, dit is so 'n gebruikers vriendelike platform, wat dit moontlik maak analyzation en monitering van jou ambagte in een vinnige en slim oplossing. Stanislav Mora Nederland, Spijkenisse Dit is 'n groot sagteware met baie nuttig funksie s, wat dit moontlik maak vir my om te beplan, te kyk en handel versprei met 'n minimale inspanning (tyd, koste ..). Bedryfstelsel is intuïtief, inligting s is grafies baie goeie aangebied, stelsel funksionering is sonder enige probleme TomiST Slowakye, Bratislava groot hulpmiddel vir enige verspreiding handelaar. Ek het begin om SA te gebruik sedert twee maande gelede en uit die vroeë begin van die werk is baie intuïtief en bevat al die inligting op een plek te versprei / seasonals handel strategie in die lewe sit. Josef. v Tsjeggiese rep. Hradec Kralove SeasonAlgo is 'n unieke analitiese platform wat moet 'n moet-hê van enige verspreiding / volslae kommoditeitshandelaar. Vir my is dit is die essensie en kern van enige van my lewe ambagte. Martin Slowakye, Trenčín Jy het 'n uitstekende werk met die bou van hierdie instrument. Dit het 'n baie goeie waarde vir die geld. Ek kan nie beeld besturende my handel portefeulje of soek na nuwe strategieë daarsonder. Juraj Longauer Tsjeggiese Rep. Prague Die beste redelik geprys hulpmiddel vir verspreiding analise ek gevind op die web. Branigan Tsjeggiese Republiek Dit is my voorsprong in verspreiding handel :-) almal op een plek. Lukas Hfst. Tsjeggiese Rep. Prague Groot alles-in-een aansoek. SeasonAlgo gee my alles wat ek nodig het vir verspreiding handel. Uit die ontleding, die opening van die handel, die bestuur van die handel, die einde van die handel. Piggi Tsjeggiese Rep. Pardubice Die inligting wat in hierdie webwerf is slegs vir algemene inligting. Hoewel alles moontlik gedoen poging aangewend om akkuraatheid te verseker, aanvaar ons geen verantwoordelikheid vir foute of weglatings. Alles is bedoel vir illustratiewe doeleindes en moet nie beskou word as 'n belegging advies of strategie. Hierdie webwerf ontken enige verantwoordelikheid vir verliese vir markposisies geneem deur besoekers of geregistreerde gebruikers, of vir enige misverstand aan die kant van enige gebruikers van hierdie webwerf. Hierdie webwerf is nie aanspreeklik vir enige indirekte toevallige, spesiale of gevolglike skade wees, en in geen geval sal hierdie webwerf aanspreeklik wees vir enige van die produkte of dienste wat aangebied word deur hierdie webwerf gehou word. Die risiko van verlies in die handel kommoditeite kan aansienlik wees. Jy moet dus noukeurig oorweeg of sodanige handel is geskik vir jou in die lig van jou finansiële toestand. Die hoë mate van die hefboom wat dikwels verkrygbaar in kommoditeitspryse handel kan werk teen jou sowel vir jou. Die gebruik van hefboom kan lei tot groot verliese sowel as winste. Afgelope resultate is nie 'n aanduiding van toekomstige resultate. Hipotetiese prestasie resultate het baie inherente beperkings, waarvan sommige hieronder beskryf. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié wat te bereik. Trouens, daar is skerp verskille tussen hipotetiese prestasie resultate en die werklike resultate daarna deur 'n bepaalde handel program behaal. Een van die beperkings van hipotetiese prestasie resultate is dat hulle oor die algemeen bereid is om met die voordeel van agterna. 2013, SeasonAlgo Smeer verhandeling van die 120 vrae oor die reeks 3 eksamen, jy kan verwag om drie op die verspreiding van. Smeer die handel in die vorige hoofstuk, beskryf ons heinings, dan het voorbeelde van hoe jy 'n primêre posisie in die kontant-mark kan neem en verminder die risiko inherent in daardie posisie deur die neem van 'n teenoorgestelde posisie in die termynmark. Maar laat ons sê dat die kontant mark is, vir 'n aantal redes, onaantreklike vir jou as 'n kommoditeit produsent, as 'n kommoditeit verbruiker of as 'n finansiële spekulant. In werklikheid, as jy weer die handel finansiële teenoor landbou kontrakte, kan die termynmark ruil die mees robuuste mark beskikbaar. In beide gevalle, kan jy beide jou primêre en jou heining posisie in die termynmark te neem. Definisie en doelwit A verspreiding kombineer beide 'n lang en 'n kort posisie op terselfdertyd in verwante termynkontrakte. Die idee agter die strategie is om die risiko's van net met 'n lang of 'n kort posisie te versag. Byvoorbeeld, kan 'n handelsmerk op 'n verspreiding gesit in goud. As goud styg in die prys, sal die wins op die lang posisie die verlies op die kort een verreken. As goud was om te val, sou die omgekeerde besit. Soos met enige beskermende handel reëling, kan 'n verspreiding kwesbaar vir albei bene beweeg in die teenoorgestelde rigting van wat die handelaar kan verwag het, om geld te verloor nie. Marge vereistes is geneig om laer te wees as gevolg van die meer risiko nadelige aard van hierdie reëling. Wenke Tricks Die kandidaat moet kennis neem van die basiese taksonomie van tipes verspreiding en in staat wees om hulle te identifiseer, naamlik: Intracommodity: die verspreiding is op dieselfde kommoditeit Intercommodity: die verspreiding is op verskillende kommoditeite. Intramarket: die posisies verhandel op dieselfde ruil. Intermarket: die bene van die verspreiding handel oor verskillende ruil Intradelivery: die kontrakte volwasse in dieselfde aflewering maand. Interdelivery: die kontrakte volwasse in verskillende lewering maande. Ex. 'N kliënt is 'n lang koper Desember en kort Maart silwer. Hulle het albei handel op die New York Mercantile Exchange. Wat verspreiding is hierdie Intercommodity - al is koper en silwer is albei metale, hulle is anders. Intramarket - beide handel oor die NYME. Interdelivery - een afgelewer in Desember, die ander in Maart. inter: tussen asseblief Hoofstuk 4: Markttransacties, veral die Alternatiewe berekeninge op pad onder die afdeling Marge vereistes. Benewens vereistes verminder marge, tyd en arbeidsbesparende toestelle bestaan ​​vir versprei. Die meeste ruil funksie 'n bevel inskrywing stelsel wat 'n handelaar in staat stel om aan te gaan of te verlaat 'n transaksie met 'n verspreiding orde, 'n bevel die lys van die reeks van kontrakte wat die kliënt wil koop en verkoop, en die gewenste verspreiding tussen die premies betaal en ontvang vir die opsies. Sê byvoorbeeld, is dit Augustus en jy wil 'n September harde rooi winterkoring kontrak vir 4,70 / skepel koop en verkoop 'n Desember koring kontrak vir 4,85 / skepel op die Raad van Handel. So jy alles ingaan op een verspreiding orde, eerder as 'n lang posisie en een kort posisie. (Die eerste voordeel wat u sal besef, is dat jou marge vereiste vir beide aanvanklike en instandhouding posisies is 100 per 5000-maatemmer kontrak eerder as 1000 per kontrak.) Die verskil of om 'n term te gebruik van verskansing, die basis. is - 0,15 / skepel. Alternatiewelik, kan 'n handelaar onafhanklik te voer elke kant, of been, van die verspreiding, maar dit is nie algemeen gedoen omdat die verspreiding nou kan beskou word as 'n enkele, gesintetiseer posisie. Sowel, dit is nie meer 'n posisie op die prysbewegings van die koring self. Dit is nou 'n standpunt oor die vraag of die basis sal vernou of uit te brei. Verwagtinge In die voorbeeld hierbo, kan die verspreiding eintlik kry (of verloor) in waarde, selfs al is daar geen beweging in een van die bene. Soos vermeld, een van die bene is vir aflewering September en dit is reeds in Augustus. Daar kan nie veel meer speel in die prys van daardie termynkontrak wees as dit nader sy vervaldatum, dit sal al hoe nader aan die kol markprys vashou. Tog, Desember is 'n lang pad af, en een van twee dinge sal gebeur: óf die prys Desember sal optrek, of die prys Desember sal daal. As die prys Desember styg (op grond van ons 'n voorbeeld), dan is die basis sal verbreed. As die prys gaan af (met die aanvaarding van die onderkant nie heeltemal uitval), dan is die basis sal vernou. Die verspreiding sal voortgaan om handel te dryf as 'n verspreiding, eerder as twee afsonderlike posisies. Daar is selfs 'n mark in versprei in teenstelling met die skaamte van posisies. Net soos futures pryse is gewoonlik hoër as kontant pryse (soos bespreek in die vorige hoofstuk), verre-termynmark pryse is gewoonlik hoër as die nabygeleë futures pryse. Dus, sal Desember pryse gewoonlik hoër wees as September pryse, en so die normale toestand van 'n verspreiding basis negatief te wees. Maar daar is toestande wat kan lei tot 'n omgekeerde mark, waarin verre-termynmark pryse laer mag wees as naby-toekoms pryse, wat lei tot 'n positiewe grondslag. Maksimeer jou wins in op en af ​​markte deur 'n inskrywing na die Chartadvisor nuusbrief


No comments:

Post a Comment